Honey, I Shrunk the Kids Stream Film Online

SeE Honey, I Shrunk the Kids film på nettet

Se Honey, I Shrunk the Kids Film Med Danske Undertekster Gratis.


Stream film på nettet Honey, I Shrunk the Kids-1989 er en praktisk og sparsommelig måde at se de film, du elsker lige fra komfort i dit eget hjem. Alt hvad du behøver for at se disse gratis online film er en computer eller et fjernsyn med en internetforbindelse.
Her finder du de bedste nye film, tv-shows, og dokumentarer til stream på din pc.




Film Detalje

  • Varighed : 2h 32 min.

  • Genren : Adventure, Comedy, Family, Science Fiction

  • Format : 1080p-720p-1080i WEB-DL 1280×720-1920×1080-1440×1080 .

  • Sprog : Dansk-Engelsk

  • Alle større sprog tilbydes.

  • Hent : 5225

  • Overordnet visning : 2246


  • Honey, I Shrunk the Kids online film.



    Honey, I Shrunk the Kids - Film anmeldelse.


  • År : 1989.

  • Oversættelse : DE, EN, FR, EL, LM, TB, ED, JD, RC, QO, IH, BN, PD.

  • Kæmpe Film Samlinger.

  • Mega hurtig loading tider.

  • Video type : MPEG.

  • IMDB Rating : 5.2/10 (51739 Stemme).

  • Filmstørrelse : 459 MegaByte.



  • Honey, I Shrunk the Kids Hent Gratis Film :


    Finde bredt udvalg genren i (Drama, Musical, Adventure, Krig, Komedie, Romantik, Fantasy, Kriminalitet, Mystery, Thriller, Biografi, Sci-Fi, Horror, Dokumentar, Action, Western) fra film online streaming.

    -Honey, I Shrunk the Kids (1989) - IMDb.The scientist father of a teenage girl and boy accidentally shrinks his and two other neighborhood teens to the size of insects. Now the teens must fight diminutive ...--18 Big Facts About ‘Honey, I Shrunk the Kids’ | Mental Floss.Test your knowledge with amazing and interesting facts, trivia, quizzes, and brain teaser games on MentalFloss.com.--Honey, We Shrunk Ourselves - Wikipedia.Honey, We Shrunk Ourselves is a 1997 direct-to-video sequel to Honey, I Shrunk the Kids and Honey, I Blew Up the Kid. It is the third and final installment in the ...--Honey, I Shrunk the Kids: The TV Show (TV Series 1997–2000 ....Created by Kevin Murphy, Ed Ferrara. With Peter Scolari, Barbara Alyn Woods, Hillary Tuck, Thomas Dekker. Wayne Szalinski is a clumsy genius who comes up with new ...--Honey, I Shrunk the Kids | Disney Movies.Honey, I Shrunk the Kids. Rick Moranis stars as a preoccupied inventor who just can't seem to get his electro-magnetic shrinking machine to work.--Honey, I Shrunk the Kids (1989) - Rotten Tomatoes.Fun, adventurous, albeit a little creepy at times, "Honey, I Shrunk the Kids" is exactly the type of live action film that Disney knew how to do right in the 80's.--See the Cast of ‘Honey I Shrunk The Kids’ Then and Now.The title of the 1989 family comedy 'Honey, I Shrunk the Kids' pretty much explains the plot. In the movie, an inventor played by Rick Moranis ends up shrinking his ...--Honey, I Shrunk The Kids star Marcia Strassman dies aged ....Marcia Strassman - who was best known for her role in the 1970s sitcom Welcome Back, Kotter - has died age 66.--UHF (film) - Wikipedia.UHF (released internationally as The Vidiot from UHF) is a 1989 American comedy film starring "Weird Al" Yankovic, David Bowe, Fran Drescher, Victoria Jackson, Kevin ...--Marcia Strassman Dead At 66 From Breast Cancer | Deadline.Marcia Strassman was best known for her comedy roles in 'Welcome Back Kotter' and 'Honey I Shrunk The Kids' and its sequel.-

    Kommentarer